„Final Fantasy VI” Pixel Remaster Review – Nu tachinați caracatița, copii – TouchArcade

A durat puțin, dar jocul final din Square Enix Final Fantasy Pixel Remaster În alte moduri, a existat un indiciu de teamă în legătură cu asta. Având în vedere scopul celuilalt Pixel Remasters și starea originalului Final Fantasy VISe pare că este o bară mai ușor de șters, cel puțin. Cu toate acestea, pentru jucătorii de pe dispozitive mobile, nu este vorba atât de a lua locul jocului original, ci mai degrabă de remake-ul oarecum defăimat din 2014.

Este Final Fantasy VI Pixel Remaster (17,99 USD) cea mai bună versiune a jocului, atunci? Este o întrebare foarte dificilă la care să răspund, dar dacă mă uit cu adevărat în adâncul inimii mele, trebuie doar să mă înclin spre negativ. Este foarte aproape și asta Pixel Remaster acestea sunt câteva victorii minore în unele categorii, dar încă cred că versiunea originală Super NES este cel mai bun mijloc oficial de a juca acest clasic din toate timpurile. Totuși, acesta este un al doilea aproape, iar pentru jucătorii de telefonie mobilă este cu siguranță o îmbunătățire substanțială față de versiunea anterioară în cele mai multe privințe.

Să vorbim mai întâi despre rateuri. Noile elemente vizuale par ca o spălare, după părerea mea. Nivelul de detaliu al jocului original este aproape același cu această nouă versiune, așa că nu se simte deosebit de valoros sau necesar să le fi refăcut. De asemenea, noua coloană sonoră nu se simte în întregime necesară, dar este în general destul de bună. Mișcarea riscantă de a trece la vocea completă pe unele piese, în special pe celebra scenă de operă, nu dă roade pe deplin. Nu sunt sigur că noua interfață de utilizare , care seamănă cu cel al celuilalt Pixel Remasterseste la fel de funcțional pentru comenzile tactile ca și cel din versiunea anterioară pentru mobil.

Ca și în cazul celuilalt Pixel RemastersDe asemenea, suntem încă blocați cu un font groaznic, greu de citit. Când a început totul, i-am oferit Square Enix beneficiul îndoielii și am sperat că vor repara fontul. Încă nu-mi pasă cu adevărat mersul în opt direcții și cu siguranță există câteva erori noi-nouțe de găsit. Conținutul suplimentar adăugat în Avans versiunea nu este aici, dar nu cred că este o mare pierdere. Esper-urile suplimentare, temnițele, echipamentul și șefii au fost mici bonusuri drăguțe, dar nu pot spune că o să-mi fie îngrozitor de dor. Totul s-a simțit puțin deplasat pentru început.

În ceea ce privește victoriile, cel mai mare este pur și simplu că aceasta este o versiune destul de bună a uneia dintre cele mai bune de la Square Enix. Oamenii vor găsi niște de ales; tocmai am făcut-o eu însumi. Dar cred cu fermitate că nits sunt tot ce se poate găsi. Sincer, Noua coloană sonoră își menține finalul mult mai bine decât cel al coloanei sonore compromise pentru Game Boy Advance. Când cea mai mare problemă pe care o poți speria este fontul prost, lucrurile merg destul de bine. Și hei, uneori arată mai bine decât originalul. Uneori sună mai bine. În general, se citește mai bine, folosind scenariul îmbunătățit din ultimul remake. Acesta este un mod bun de a juca Final Fantasy VIși doar la o lățime de păr de a fi cea mai bună cale.

M-am concentrat în principal pe modul în care jocul se compară cu alte versiuni, mai ales pentru că probabil că nu ai nevoie să vorbesc prea mult despre joc în sine. S-au scris multe, multe cuvinte despre Final Fantasy VIChiar și pe acest site, vechiul meu prieten Eric „Mystery” Ford a făcut o recenzie completă, iar al tău a făcut cu adevărat un RPG Reîncărcare Priviți înapoi la joc. Am înregistrat chiar și un episod întreg din Podcast RPG Reîncărcare despre asta, pe vremea când asta era un lucru. Există un milion de recenzii despre Final Fantasy VI pe internet. Nu vă voi ruga să stai la un alt plin, mai ales de la un tip care doar s-ar repeta. Să facem unul rapid în schimb.

Ai o poveste excelentă, cu o distribuție memorabilă de personaje, una dintre cele mai bune coloane sonore RPG vreodată, niște imagini surprinzător de complexe și superbe pentru un JRPG al epocii sale, o curbă de dificultate destul de lină, un joc variat și un nivel general de ambiție. Pe care nu poți să nu-l admiri. Da, poate să pară melodramatic uneori. Când jocul se deschide în a doua jumătate, ritmul încetinește considerabil. Este puțin prea ușor să înfrângi provocarea jocului și este ușor Dar chiar și defectele sale nu sunt suficiente pentru a reduce atât de mult experiența generală. Aceasta se află pe lista scurtă a JRPG-urilor absolut obligatorii. Dacă cumva nu ați jucat Final Fantasy VI înainte, ar trebui.

Deci, să lăsăm asta, deși aceasta poate să nu fie versiunea definitivă a Final Fantasy VIEste suficient de aproape de cel mai bun pentru a merita. Înlocuiește cu ușurință versiunea anterioară pe care o aveam pe mobil, iar unele dintre îmbunătățirile sale o fac să merite o altă călătorie pentru cei care l-au jucat deja în oricare dintre celelalte forme ale sale. Unele dintre cele persistente defecte constatate anterior Pixel Remasters reapar aici în mod frustrant, iar întregul exercițiu are un sentiment vag de inutilitate, având în vedere cât de puțin se îmbunătățește față de original. Încă o versiune grozavă a unui cronometru, și asta este mai mult decât suficient.

..