„Deep Water” al lui Hulu îl pune pe Slow… într-un thriller Slow-Burn [REVIEW]

„Deep Water” al lui Hulu îl pune pe Slow... într-un thriller Slow-Burn [REVIEW]

PENTRU CEI DINTRE VOI CARE AI VEZI APĂ ADÂNCĂ, ACEASTA ESTE O RECENZIE NON-SPOILER.

Pierdut în Reel’s recenzie video pentru Apă adâncă

Sunt atât de multe despre Apă adâncă care cu adevărat m-a entuziasmat de ceea ce avea să urmeze. În primul rând, avem un regizor faimos Adrian Lyne revenind la cârma unui film după peste două decenii departe de lumina reflectoarelor. Și și mai bine, revine la genul care i-a adus notorietatea… „thrillerul erotic”. Atunci noi avem Ben Affleck și Ana De Armas conducând filmul… și chimia lor trebuia să fie doar dinamită, pentru că artiștii au ajuns să aibă o relație de scurtă durată în viața reală, care a înflorit pe platourile de filmare ale acestui film.

Și, în sfârșit, avem Sam Levinson creatorul de Euforie, și Zach Helm care a scris unul dintre filmele mele preferate din toate timpurile Mai străin decât ficțiunea, scriind scenariul, bazat pe un roman celebru al autorului Talentatul dl. Ripley. Deci, a fost mai mult decât suficient aici pentru a fi entuziasmat de ce Apă adâncă trebuia să ofere. Din păcate, toate acestea au culminat cu un căscat mare și gras din partea mea.

CE ESTE APĂ ADÂNCĂ TOTUL DESPRE?

Apă adâncă urmărește cuplul căsătorit Vic și Melinda, care la prima vedere ar părea să aibă totul. Casa perfectă, prietenii înstăriți, fiica frumoasă… dar nu totul este soare și curcubee în casa lor. Melinda este nefericită în căsnicia lor, așa că pentru a le menține familia unită… Vic a fost de acord că poate avea aventuri cu cine vrea, atâta timp cât nu-l părăsește. Dar, pe măsură ce iubiții ei încep să dispară sau să găsească o crimă, Vic devine principalul suspect.

CARE SUNT UNELE POZITIVE?

Apă adâncă

Acum, nu mă înțelege greșit. Sunt multe de admirat a lui Lyne ardere lenta, hai sa-i spunem, dramă. Este extrem de bine filmat de regizorul veteran, iar cele două leaduri ale noastre sunt destul de bune. Cu siguranță le poți simți chimia, deși nu a fost la fel de electric asa cum as fi sperat. Și cel mai mare compliment pe care îl pot face Apă adâncăeste că, cu siguranță, mi-a intrat sub piele și, uneori, l-a făcut să se târască.

Cât de ticăloși pot fi două personaje principale?

Dar, cea mai mare problemă pe care o am cu acest film… este că cei doi protagoniști ai noștri principali, dacă îi poți numi așa, sunt ființe umane dezgustător de ticăloși, cu puține sau deloc calități răscumpărătoare. Singurul punct brownie pe care m-aș putea gândi să îl ofer este personajul lui Affleck, Vic, pentru că este în mare parte un tată iubitor. Dar, pe lângă asta… aceste două personaje sunt condamnabile. Urăsem să petrec timpul cu ei doi… Și mi-aș fi dorit ca amândoi să se târască într-o groapă de deșeuri toxice undeva și să lase toate bietele seve din jurul lor, pentru a-și trăi viața în pace.

Acum, multe filme au reușit cu personaje principale care nu sunt agreabile. Lua a lui David Fincher Gone Girl, de exemplu, un film pe care nu îl veți putea ajuta, dar comparați și pe acesta. Ambele personaje principale din acel film au fost urâte. Și au făcut niște lucruri destul de îngrozitoare… Dar, filmul a avut mult mai multă substanță și ceva de spus, dincolo de simpatia protagonista. Deep Water, din păcate, nu are mult mai mult de oferit decât ceea ce este la suprafață. Nu este foarte palpitant sau intrigant și nici măcar nu este sexy pentru numele lui Dumnezeu… și ar trebui să fie un „thriller erotic”.

ESTE ACEST „THRILLER EROTIC” ETITANANT SAU SEXY?

Din păcate, excitarea și senzația tari nu se concretizează niciodată, ci doar târâșul inconfortabil al pielii de care am menționat anterior. Și asta este într-adevăr atât de departe Apă adâncă este capabil să obțină. Nu vreau să dau nimic, dar am știut de la început dacă Vic era sau nu vinovat, așa cum este destul de evident. Deci, misterul nu este niciodată acolo și, la rândul său, nicio tensiune nu se construiește vreodată.

Am presupus că Disney și 20th Century Studios au scos acest film din Slate-ul lor teatral pentru că urma să fie un Hard-R. Adică, asta a fost regizat de tipul cu care a depășit limitele ratingului 9 săptămâni și jumătate, infidel și Atractie fatala. Dar, sincer, probabil că l-au trimis direct la Hulu pentru că și-au dat seama că pur și simplu nu merită prețul de intrare. Pana la sfarsitul Apă adâncă, am rămas doar frig… și gol. Acum, încă o dată, nu aș spune că totul este rău, dar asta ar fi trebuit să fie mult mai bine cu talentul implicat.

Deep Water va fi difuzat în Hulu vineri, 18 martie 2022.

Pentru mai multe recenzii, asigurați-vă că rămâneți la curent cu acea emisiune de hashtag!